Denna nyhet är äldre än 12 månader och kan innehålla information som inte längre är aktuell.

Närbild på två personer som tar i hand.

Upphandling, hur gör jag?

Passa på att få kunskaper inom upphandling för att på bästa sätt skapa möjligheter att svara på anbudsförfrågningar. Vi erbjuder nu en digital träff med våra upphandlare.

Hudiksvalls kommun ser gärna att så många lokala företag som möjligt är med och lämnar anbud på de upphandlingar som utannonseras. Under en timme kommer du få praktisk information från kommunens upphandlare om hur du går tillväga för att svara på upphandlingar.

Agenda:

  • Introduktion/presentation.
  • Var hittar ni era affärer?
  • Såhär går en upphandling till.
  • Vad krävs av er?
  • Vem får affären?
  • Varför finns upphandlare?
  • Sammanfattning.
  • Frågor.

Mats och Daniel från kommunens upphandlingsteam kommer att stanna kvar efter träffen för att svara på era frågor.

När är den digitala träffen?

Torsdag 16/9 18:00 - 19:00

Träffen sker digitalt via Teams (du får länk skickad till dig i samband med anmälan).

Hur anmäler jag mig?

Det är Hudiksvalls Näringslivs AB (HNA) som är arrangör.

Kostar det något att delta?

Nej, det är kostnadsfritt.